De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Objects of Affection

- Semiotics and Consumer Culture

Bag om The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230103733
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 198
  • Udgivet:
  • 18. august 2010
  • Størrelse:
  • 141x209x12 mm.
  • Vægt:
  • 278 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Brugerbedømmelser af The Objects of Affection



Find lignende bøger
Bogen The Objects of Affection findes i følgende kategorier: