The Non-Obvious Guide to Marketing & Branding (Without a Big Budget)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 13. juli 2021
- Størrelse:
- 133x190x0 mm.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Non-Obvious Guide to Marketing & Branding (Without a Big Budget)
This is the Small Business Marketing advice book yoüve been Googling for. Like having coffee with an expert, this book shares irreverent tips and secrets from WSJ bestselling author and marketing guru Rohit Bhargava on how to promote your business without a huge budget. This book is like a high energy masterclass and brainstorming session all in one ¿ with actionable tips to transform your marketing approach within hours.
Brugerbedømmelser af The Non-Obvious Guide to Marketing & Branding (Without a Big Budget)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Non-Obvious Guide to Marketing & Branding (Without a Big Budget) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621