The Nineteenth-Century Child and Consumer Culture
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 28. april 2008
- Størrelse:
- 163x234x23 mm.
- Vægt:
- 616 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Nineteenth-Century Child and Consumer Culture
Addresses the roles assigned to children in the context of 19th-century consumer culture. This collection includes topics such as toys and middle-class childhood; boyhood and toy theater; child performers on the Victorian stage; imperialism in adventure fiction; and, the idealization of childhood as a form of adult entertainment and self-flattery.
Brugerbedømmelser af The Nineteenth-Century Child and Consumer Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Nineteenth-Century Child and Consumer Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621