The New Geography of Innovation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 305
- Udgivet:
- 19. november 2013
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 140x17x216 mm.
- Vægt:
- 376 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The New Geography of Innovation
Innovation is the main engine of competitiveness. However, in a world in which everything goes faster, the inherent nature of the innovation process has changed. This book assesses both the theoretically and empirically intertwined relationship between innovation, clusters and multinational enterprises in today's economy.
Brugerbedømmelser af The New Geography of Innovation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The New Geography of Innovation findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Hobby og fritid > Sport
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Udviklingsøkonomi og vækstøkonomier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Geofag, geografi og miljøvidenskab > Geografi > Regionalgeografi
- Idræt og udendørsaktiviteter > Idræt: generelt
- Teknologi, ingeniørvidenskab og landbrug > Transportteknologi og transporterhverv
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621