De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

- Persuading the Brain

Bag om The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138635814
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 172
  • Udgivet:
  • 2. marts 2017
  • Størrelse:
  • 235x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 386 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Brugerbedømmelser af The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages



Find lignende bøger
Bogen The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages findes i følgende kategorier: