De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Nature of Marketing

Bag om The Nature of Marketing

The Nature of Marketing describes the power of social and consumer networking, and demonstrates the tangible benefits of building brand experiences that leverage this phenomena. In order to build sustainable desire and create demand, brands must be able to exert influence among these new kinds of community.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349301188
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 205
  • Udgivet:
  • 14. november 2008
  • Udgave:
  • 2009
  • Størrelse:
  • 156x12x234 mm.
  • Vægt:
  • 318 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Nature of Marketing

The Nature of Marketing describes the power of social and consumer networking, and demonstrates the tangible benefits of building brand experiences that leverage this phenomena. In order to build sustainable desire and create demand, brands must be able to exert influence among these new kinds of community.

Brugerbedømmelser af The Nature of Marketing



Find lignende bøger