The Naming Book
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 164
- Udgivet:
- 17. marts 2020
- Størrelse:
- 149x12x224 mm.
- Vægt:
- 280 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Naming Book
A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.
Brugerbedømmelser af The Naming Book
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Naming Book findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621