De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Myth of Green Marketing

- Tending Our Goats at the Edge of Apocalypse

indgår i Heritage serien

Bag om The Myth of Green Marketing

Smith analyses the role that social myths such as green marketing play in public understanding of the environmental crisis. Sure to raise controversy with its unique discussion of the cultural and social aspects of environmental issues.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780802080356
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 25. juli 1998
  • Størrelse:
  • 152x229x13 mm.
  • Vægt:
  • 320 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Myth of Green Marketing

Smith analyses the role that social myths such as green marketing play in public understanding of the environmental crisis. Sure to raise controversy with its unique discussion of the cultural and social aspects of environmental issues.

Brugerbedømmelser af The Myth of Green Marketing



Find lignende bøger
Bogen The Myth of Green Marketing findes i følgende kategorier: