- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 16. april 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 140x216x25 mm.
- Vægt:
- 408 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Mouse that Roared
This expanded and revised edition of Henry Giroux's highly acclaimed book explores and updates the cultural politics of the Walt Disney Company and how its ever-expanding list of products, services, and media function as teaching machines that shape children's culture into a largely commercial endeavor. In addition to updates throughout the book, this edition includes a new discussion of Disney's shift in marketing strategies targeting teens and tweens, a new chapter about globalization and Disney's empire, and a new chapter on Disney and national security after 9/11.
Brugerbedømmelser af The Mouse that Roared
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Mouse that Roared findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621