The Moral Economies of American Authorship
- Reputation, Scandal, and the Nineteenth-Century Literary Marketplace
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 232
- Udgivet:
- 18. juli 2019
- Størrelse:
- 231x155x15 mm.
- Vægt:
- 408 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Moral Economies of American Authorship
The Moral Economies of American Authorship argues that the moral character of authors became a kind of literary property within mid-nineteenth-century America's expanding print marketplace, shaping the construction, promotion, and reception of texts as well as of literary reputations.
Brugerbedømmelser af The Moral Economies of American Authorship
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Moral Economies of American Authorship findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621