De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Media and Social Theory

indgår i CRESC serien

Bag om The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415447997
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 21. maj 2008
  • Størrelse:
  • 156x234x19 mm.
  • Vægt:
  • 589 g.
  • 2-3 uger.
  • 27. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Brugerbedømmelser af The Media and Social Theory



Find lignende bøger
Bogen The Media and Social Theory findes i følgende kategorier: