The Meaning of Criticality in Education Research
- Reflecting on Critical Pedagogy
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 228
- Udgivet:
- 27. november 2021
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 325 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Meaning of Criticality in Education Research
This book explores, and problematizes, what it means to be 'critical' in education research. The book opens up and contests some of the deficiencies of criticality in education research: ultimately it is not a global term, but often creates a false binary between East and West.
Brugerbedømmelser af The Meaning of Criticality in Education Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Meaning of Criticality in Education Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621