The Marketisation of Higher Education
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 4. maj 2022
- Udgave:
- 22001
- Størrelse:
- 148x26x210 mm.
- Vægt:
- 615 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketisation of Higher Education
This edited volume explores the nature, scope, and consequences of the marketisation of higher education. Chapters identify different practices which reflect the marketisation of higher education, and offer various perspectives on the policies and procedures which stimulate and regulate it. The volume takes a holistic approach, following the notion that the marketisation of higher education both drives and is driven by the universities which form the higher education market.
Brugerbedømmelser af The Marketisation of Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketisation of Higher Education findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesadministration og uddannelsesorganisering
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Specifikke sektorers økonomi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621