The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 250
- Udgivet:
- 28. september 2010
- Størrelse:
- 156x232x16 mm.
- Vægt:
- 424 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer
Brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to fully explore the issues and experiences of education as a commodity. This title offers insight into the effects of government policy on the structure and operation of universities.
Brugerbedømmelser af The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621