The Marketing Plan Handbook
- Develop Big-Picture Marketing Plans for Pennies on the Dollar
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 324
- Udgivet:
- 10. december 2015
- Udgave:
- Størrelse:
- 153x277x27 mm.
- Vægt:
- 524 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketing Plan Handbook
Sometimes you don't need a big budget to succeed in marketing; you only need creativity based on a solid, strategic plan. Successful marketing expert and copywriter Robert W. Bly cuts through the clutter of short-lived marketing techniques and trendy gimmicks to reveal the critical steps you need to cross over from business owner to marketplace competitor.
Brugerbedømmelser af The Marketing Plan Handbook
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketing Plan Handbook findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621