The Marketing of World War II in the US, 1939-1946
- A Business History of the US Government and the Media and Entertainment Industries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 147
- Udgivet:
- 11. juni 2021
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketing of World War II in the US, 1939-1946
This book analyzes the complex relationships between the US government and the entire media and entertainment industries between 1939 and 1946.The US government realized in early 1942 that it needed to forge an alliance with the media and entertainment industries to create and maintain support for the war.
Brugerbedømmelser af The Marketing of World War II in the US, 1939-1946
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketing of World War II in the US, 1939-1946 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621