The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 290
- Udgivet:
- 25. august 2011
- Størrelse:
- 163x230x21 mm.
- Vægt:
- 534 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. marts 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.
Brugerbedømmelser af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621