The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 6. august 2013
- Størrelse:
- 228x158x16 mm.
- Vægt:
- 432 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.
Brugerbedømmelser af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621