De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Bag om The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415853774
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 278
  • Udgivet:
  • 6. august 2013
  • Størrelse:
  • 228x158x16 mm.
  • Vægt:
  • 432 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Brugerbedømmelser af The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism



Find lignende bøger
Bogen The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism findes i følgende kategorier: