The Marketing Framework
- International Marketing and Sales
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Marketing Framework
The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.
Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).
Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).
Brugerbedømmelser af The Marketing Framework
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Marketing Framework findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621