De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Marketer's Guide To Successful Package Design

Bag om The Marketer's Guide To Successful Package Design

Covers a successful packaging development. This book provides the reader with fundamental principles to achieve a competitive advantage through packaging.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780844234380
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 16. maj 1998
  • Størrelse:
  • 188x262x26 mm.
  • Vægt:
  • 770 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Marketer's Guide To Successful Package Design

Covers a successful packaging development. This book provides the reader with fundamental principles to achieve a competitive advantage through packaging.

Brugerbedømmelser af The Marketer's Guide To Successful Package Design



Find lignende bøger
Bogen The Marketer's Guide To Successful Package Design findes i følgende kategorier: