The Market Approach to Valuing Businesses Second Edition Set
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 528
- Udgivet:
- 9. februar 2006
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 179x256x10 mm.
- Vægt:
- 254 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Market Approach to Valuing Businesses Second Edition Set
While the number of companies has declined, the quantity and quality of detailed information available for the transaction method has increased dramatically. This book offers comprehensive direction on the powerful method within the market approach. It includes updated and new data sources.
Brugerbedømmelser af The Market Approach to Valuing Businesses Second Edition Set
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Market Approach to Valuing Businesses Second Edition Set findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621