The Management of Innovation and Technology
- The Shaping of Technology and Institutions of the Market Economy
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 13. januar 2005
- Størrelse:
- 170x242x16 mm.
- Vægt:
- 520 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Management of Innovation and Technology
Analyses a range of social contexts in which human decisions shape technology in the market economy. This book covers such topics as: the social context for individual acts of creative insight; the development of the technology-market relationship; the management of R&D and technological standards; and, technological competition.
Brugerbedømmelser af The Management of Innovation and Technology
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Management of Innovation and Technology findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621