The Librarian's Nitty-Gritty Guide to Content Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 30. april 2016
- Størrelse:
- 152x229x7 mm.
- Vægt:
- 180 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Librarian's Nitty-Gritty Guide to Content Marketing
When you deliver content that library users find useful and relevant, you give a compelling answer to their question, "What's in it for me?" Author of the best-selling book The Librarian's Nitty-Gritty Guide to Social Media, Solomon speaks directly to public relations personnel, web librarians, and other staff responsible for the library's online presence.
Brugerbedømmelser af The Librarian's Nitty-Gritty Guide to Content Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Librarian's Nitty-Gritty Guide to Content Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621