The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 298
- Udgivet:
- 8. marts 2012
- Størrelse:
- 161x228x19 mm.
- Vægt:
- 602 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific
Efforts to expand the scope of legal protection given to reputation and brands in the Asia Pacific region have led to considerable controversy. Written by a variety of experts, the essays in this book consider the developing law of reputation and brands in a fraught area.
Brugerbedømmelser af The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Law of Reputation and Brands in the Asia Pacific findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621