De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

Bag om The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780851989990
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 1. april 1996
  • Størrelse:
  • 146x132x17 mm.
  • Vægt:
  • 598 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Brugerbedømmelser af The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective



Find lignende bøger
Bogen The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective findes i følgende kategorier: