The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 1. april 1996
- Størrelse:
- 146x132x17 mm.
- Vægt:
- 598 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective
This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.
Brugerbedømmelser af The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621