The Language Factor in International Business
- New Perspectives on Research, Teaching and Practice
indgår i Linguistic Insights serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 334
- Udgivet:
- 21. marts 2012
- Udgave:
- Størrelse:
- 226x153x22 mm.
- Vægt:
- 470 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Language Factor in International Business
Explores what the field of business communication has accomplished so far and where it is heading. In this book, the contributions deal with a wide spectrum of business settings, including leadership and management situations, gatekeeping encounters in a variety of organizations and through a range of media and cultures, and more.
Brugerbedømmelser af The Language Factor in International Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Language Factor in International Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621