The Interrelationship of Business and Communication
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 532
- Udgivet:
- 18. februar 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 211x151x31 mm.
- Vægt:
- 676 g.
- 2-4 uger.
- 24. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Interrelationship of Business and Communication
Includes topics ranges from the general to the specific and from the practical all the way to the theoretical, covering a wide spectrum of communication aspects that include interpersonal, organizational, mass and mediated communication as well as communication technology.
Brugerbedømmelser af The Interrelationship of Business and Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Interrelationship of Business and Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621