The Internationalisation of Competition Rules
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 448
- Udgivet:
- 24. august 2009
- Størrelse:
- 156x234x30 mm.
- Vægt:
- 990 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Internationalisation of Competition Rules
The widespread move towards more market-driven models of political economy combined with the expanding internationalisation of business and commerce has led to a series of proposals for global competition rules. A critical issue is whether some form of international rule-making is required, or whether soft law solutions are sufficient.
Brugerbedømmelser af The Internationalisation of Competition Rules
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Internationalisation of Competition Rules findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621