The International Marketing of Travel and Tourism
- A Strategic Approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 329
- Udgivet:
- 5. maj 1999
- Størrelse:
- 247x190x25 mm.
- Vægt:
- 668 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The International Marketing of Travel and Tourism
Tourism marketing has gone through fundamental changes. The pursuit of strategies based on global alliances, the breakdown of commercial borders and new technology have all facilitated tourism's commercialization. This is an examination of the changes in the international marketing of tourism.
Brugerbedømmelser af The International Marketing of Travel and Tourism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The International Marketing of Travel and Tourism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621