De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The International Marketing of Travel and Tourism

- A Strategic Approach

Bag om The International Marketing of Travel and Tourism

Tourism marketing has gone through fundamental changes. The pursuit of strategies based on global alliances, the breakdown of commercial borders and new technology have all facilitated tourism's commercialization. This is an examination of the changes in the international marketing of tourism.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333717592
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 329
  • Udgivet:
  • 5. maj 1999
  • Størrelse:
  • 247x190x25 mm.
  • Vægt:
  • 668 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The International Marketing of Travel and Tourism

Tourism marketing has gone through fundamental changes. The pursuit of strategies based on global alliances, the breakdown of commercial borders and new technology have all facilitated tourism's commercialization. This is an examination of the changes in the international marketing of tourism.

Brugerbedømmelser af The International Marketing of Travel and Tourism



Find lignende bøger
Bogen The International Marketing of Travel and Tourism findes i følgende kategorier: