De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Interaction Field

- The Revolutionary New Way to Create Shared Value for Businesses, Customers, and Society

Bag om The Interaction Field

Branding expert Erich Joachimsthaler introduces readers to the Interaction Field as a new model for the world's most successful business organizations, showing companies of all types how to create one, and demonstrating how to use it to achieve radical growth.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781541730519
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2020
  • Størrelse:
  • 160x242x25 mm.
  • Vægt:
  • 438 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Interaction Field

Branding expert Erich Joachimsthaler introduces readers to the Interaction Field as a new model for the world's most successful business organizations, showing companies of all types how to create one, and demonstrating how to use it to achieve radical growth.

Brugerbedømmelser af The Interaction Field



Find lignende bøger
Bogen The Interaction Field findes i følgende kategorier: