The Information-Economics Perspective on Brand Equity
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 74
- Udgivet:
- 31. august 2016
- Størrelse:
- 157x236x11 mm.
- Vægt:
- 132 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Information-Economics Perspective on Brand Equity
Focuses on the information-economics theoretic framework of brand equity. The authors posit that consumer-based brand equity is the value of a brand as a credible signal of a product's positioning. In their framework, the content, clarity, and credibility of the brand signal creates intangible benefits, and enhances perceived quality.
Brugerbedømmelser af The Information-Economics Perspective on Brand Equity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Information-Economics Perspective on Brand Equity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621