The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 7. juni 2019
- Størrelse:
- 156x234x4 mm.
- Vægt:
- 191 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being
Explores how consumers think about and respond to risk through their consumption behaviours. The authors extend prior reviews through an explicit discussion of the philosophical foundations of risk communication and management and the implications of specific foundations for communication and policy decisions.
Brugerbedømmelser af The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Impact of Risk Communication on Consumption and Consumer Well-Being findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621