The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 480
- Udgivet:
- 2. oktober 2018
- Udgave:
- Størrelse:
- 256x377x51 mm.
- Vægt:
- 3906 g.
- 4-7 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today
In this second volume, Jens Muller rounds off the most comprehensive exploration of graphic design to date. With around 3,500 seminal pieces and 78 landmark projects, year-by-year spreads, and profiles of industry leaders, discover how graphic design shaped contemporary society from the 1960s until today, from the hippie movement to new forms...
Brugerbedømmelser af The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The History of Graphic Design. Vol. 2. 1960–Today findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621