De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Heart of Marketing

Bag om The Heart of Marketing

""The Heart of Marketing"" validates the power of heart-to-heart connections that leads to emotional authenticity and marketing believability, taking sales beyond mere commercial transactions into long-term customer relationships.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781600375590
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 1. maj 2009
  • Størrelse:
  • 152x14x229 mm.
  • Vægt:
  • 358 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Heart of Marketing

""The Heart of Marketing"" validates the power of heart-to-heart connections that leads to emotional authenticity and marketing believability, taking sales beyond mere commercial transactions into long-term customer relationships.

Brugerbedømmelser af The Heart of Marketing