The Handbook of Political Economy of Communications
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 632
- Udgivet:
- 18. april 2011
- Størrelse:
- 178x254x40 mm.
- Vægt:
- 1284 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of Political Economy of Communications
Over the last decade, political economy has grown rapidly as a specialist area of research and teaching within communications and media studies. The Handbook of Political Economy of Communication combines authoritative overviews of core ideas with new case study materials and the best of contemporary theorization and research.
Brugerbedømmelser af The Handbook of Political Economy of Communications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Political Economy of Communications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621