The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set
- 2 Volume Set
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 1008
- Udgivet:
- 25. april 2014
- Størrelse:
- 180x254x58 mm.
- Vægt:
- 1878 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set
The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.
Brugerbedømmelser af The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621