De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set

- 2 Volume Set

Bag om The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470675052
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 1008
  • Udgivet:
  • 25. april 2014
  • Størrelse:
  • 180x254x58 mm.
  • Vægt:
  • 1878 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.

Brugerbedømmelser af The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set



Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set findes i følgende kategorier: