The Handbook of International Advertising Research
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 656
- Udgivet:
- 21. marts 2014
- Størrelse:
- 254x183x36 mm.
- Vægt:
- 1146 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of International Advertising Research
This timely handbook brings academic excellence to international advertising research in the form of 28 contributions from over 40 leading scholars. The handbook s comprehensive treatment highlights existing knowledge, reports major findings across the subject, and recommends directions and agendas for future research.
Brugerbedømmelser af The Handbook of International Advertising Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of International Advertising Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621