The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 24. juni 2024
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 246x174x20 mm.
- Vægt:
- 532 g.
- 2-4 uger.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement
The third edition of the book offers a thorough guide to collecting and reporting accurate measures of customer satisfaction as well as useful advice on how to use the measures to drive performance improvement.
Brugerbedømmelser af The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621