The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 608
- Udgivet:
- 24. juni 2011
- Størrelse:
- 256x181x38 mm.
- Vægt:
- 1236 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
There is an abundance of literature on corporate social responsibility (CSR), but little advice regarding how it should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of existing recommendations and demonstrating how the communication disciplines can make contributions to research gaps.
Brugerbedømmelser af The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621