The Handbook of Communication and Corporate Reputation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 656
- Udgivet:
- 5. juni 2015
- Størrelse:
- 319x174x30 mm.
- Vægt:
- 1052 g.
- 2-3 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Handbook of Communication and Corporate Reputation
With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell s series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring.
Brugerbedømmelser af The Handbook of Communication and Corporate Reputation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Handbook of Communication and Corporate Reputation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621