The Great Radio Audience Participation Shows
- Seventeen Programs from the 1940s and 1950s
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 13. november 2008
- Udgave:
- Størrelse:
- 178x254x14 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Great Radio Audience Participation Shows
Contains the histories of 17 radio audience participation shows on the air during the 1940s and 1950s. This title provides biographical sketches for 177 figures who were connected to radio audience participation shows. It also includes: Arthur Godfrey's ""Talent Scouts"", Art Linkletter's ""House Party"", ""Break the Bank"", and ""The Breakfast Club"".
Brugerbedømmelser af The Great Radio Audience Participation Shows
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Great Radio Audience Participation Shows findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621