The Fundamentals of Graphic Design
indgår i Fundamentals serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 17. oktober 2019
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 202x229x10 mm.
- Vægt:
- 536 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Fundamentals of Graphic Design
Introducing students to the field of graphic design through inspirational examples and clear, practical advice, The Fundamentals of Graphic Design has been fully updated to reflect the changes in today's technologies and graphic design practice. With a new section expanding the coverage of digital design tools and new material on social media, apps plus more on design for the Web, the book gives students a unique overview of what graphic designers do and how they work, historical influences on the field, and coverage of design thinking and the production process.
Brugerbedømmelser af The Fundamentals of Graphic Design
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Fundamentals of Graphic Design findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621