The Fundamentals of Digital Fashion Marketing
indgår i Fundamentals serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 9. marts 2017
- Størrelse:
- 191x230x17 mm.
- Vægt:
- 654 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Fundamentals of Digital Fashion Marketing
The Fundamentals of Digital Fashion Marketing introduces and explores contemporary digital practice within the fashion industry. It is designed to inform and inspire today''s graduates as the next generation of creative marketers. It identifies key digital marketing approaches and emerging technologies and examines their place in contemporary fashion careers and the opportunities they create for fashion graduates to design, promote and market themselves in a range of sites and formats.
Brugerbedømmelser af The Fundamentals of Digital Fashion Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Fundamentals of Digital Fashion Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621