The Fine Print: How Big Companies Use Plain English to Rob You Blind
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 27. august 2013
- Størrelse:
- 136x27x213 mm.
- Vægt:
- 288 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af The Fine Print: How Big Companies Use Plain English to Rob You Blind
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Fine Print: How Big Companies Use Plain English to Rob You Blind findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Politisk økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
- Jura > Jura, generelle emner
- Jura > Love vedrørende særskilte jurisdiktioner og juridiske områder > Sundhedslovgivning og sociallovgivning > Lovgivning om forbrugerbeskyttelse