The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management
- From Theory to Practical Applications in Different Sectors
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 24. januar 2019
- Udgave:
- 12018
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management
This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate novel approaches to the creation and delivery of value.
Brugerbedømmelser af The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621