The Executive's Guide to Enterprise Social Media Strategy
- How Social Networks Are Radically Transforming Your Business
indgår i Wiley and SAS Business Series serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 1. marts 2011
- Størrelse:
- 160x230x21 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Executive's Guide to Enterprise Social Media Strategy
Social media has already transformed society. Now it is poised to revolutionize communications and collaborative business processes. This book provides you with an actionable framework for developing and executing successful enterprise social networking strategies.
Brugerbedømmelser af The Executive's Guide to Enterprise Social Media Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.
Find lignende bøger
Bogen The Executive's Guide to Enterprise Social Media Strategy findes i følgende kategorier: