The Evolution of Popular Communication in Latin America
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 21. maj 2022
- Udgave:
- 22001
- Størrelse:
- 148x14x210 mm.
- Vægt:
- 331 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Evolution of Popular Communication in Latin America
This book brings together twelve contributions that trace the empirical-conceptual evolution of Popular Communication, associating it mainly with the context of inequalities in Latin America and with the creative and collective appropriation of communication and knowledge technologies as a strategy of resistance and hope for marginalized social groups. In this way, even while emphasizing the Latin American and even ancestral identity of this current of thought, this book positions it as an epistemology of the South capable of inspiring relevant reflections in an increasingly unequal and mediatized world. The volume¿s contributors include both early-career and more established professionals and natives of seven countries in Latin America. Their contributions reflect on the epistemological roots of Popular Communication, and how those roots give rise to a research method, a pedagogy, and a practice, from decolonial perspectives.
Brugerbedømmelser af The Evolution of Popular Communication in Latin America
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Evolution of Popular Communication in Latin America findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Udviklingsstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621