The European Union and the Regulation of Media Markets
indgår i European Politics serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 30. november 2006
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The European Union and the Regulation of Media Markets
This book assesses the potential EU media regualtion provides for market growth and the protection of media pluralism, the citizen and ultimately democracy itself. These opportunities are presented in the coming decade with the devloping European Constitution, EU enlargement, and the implementation and revision of European regulation. -- .
Brugerbedømmelser af The European Union and the Regulation of Media Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The European Union and the Regulation of Media Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621