The Economics of the Audiovisual Industry: Financing TV, Film and Web
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 191
- Udgivet:
- 23. december 2014
- Størrelse:
- 147x225x21 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Economics of the Audiovisual Industry: Financing TV, Film and Web
In The Economics of the Audiovisual Industry the author suggests that rather than relying on subsidized public support, the audiovisual industry should foster private-public partnerships and market dynamics to promote an alternative funding model based on a profitable and long-lasting connection between the audiovisual and financial markets.
Brugerbedømmelser af The Economics of the Audiovisual Industry: Financing TV, Film and Web
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Economics of the Audiovisual Industry: Financing TV, Film and Web findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621