The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 387
- Udgivet:
- 3. februar 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 140x216x31 mm.
- Vægt:
- 656 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism
Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. This volume gathers basic recent works in its main domains such as the theory of reciprocity, the public economics of transfers, the economics of the family, charities, gifts of organs, or the motivations for gift-giving.
Brugerbedømmelser af The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen The Economics of Reciprocity, Giving and Altruism findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621